BLOG
SEM marketing
SEM (engl. Search Engine Marketing) marketing je vrsta oglašavanja koje se provodi putem plaćenih oglasa na internetskim stranicama. To je forma on line marketinga koja promovira oglašivača kroz pojačanu vidljivost na internetskim stranicama. Širi je pojam od SEO, optimizacije za tražilice za razliku od PPC, što je plaćena metoda.
Kako iskoristiti veliki potencijal malenog znaka?
Naravno, riječ je o hashtagu. U digitalnom marketingu, on je veoma važan za indeksiranje vašeg digitalnog sadržaja. Iako neki stručnjaci kažu kako je ta metoda odavno zastarila, ipak neke uspješne kampanje su poznate upravo po zvučnim hashtagovima. Hashtag je najkraće rečeno – ključna riječ ili fraza koja služi kako bi lakše pozicionirali svoj sadržaj objavljen na društvenim mrežama. Kreira se tako da se ispred ključne riječi ili fraze doda znak #.
Zašto je LinkedIn važan za vaš marketing?
LinkedIn nije društvena mreža koja ima najveći broj pratitelja, ali je ipak najbolja poslovna mreža gdje se možete povezati sa svojim potencijalnim klijentima, suradnicima i partnerima, ma kako god nekoga zvali. Sve češće se kritizira da postaje mjesto za samoreklamu i “prazne” priče. No, ako pogledate bolje, mogućnosti koje ta mreža nudi su mnogobrojne, zato ćemo vam u nastavku nabrojati razloge zbog kojih biste trebali otvoriti profil na ovoj mreži.
Zašto nam je svima toliko potreban INBOUND marketing?
U današnjem užurbanom svijetu, gdje smo zaokupljeni s puno informacija, često nailazimo na tzv. outband marketimg. Sigurno vam se dogodilo da slušate svoju omiljenu glazbu ili gledate kakav dobar film, kada vam najednom te trenutke opuštanja prekinu mnogobrojne reklame koje govore o čudotvornim proizvodima koji rješavaju vaše probleme “odmah i sada”. U najvećem broju slučajeva, mijenjate program ili odjednom izgubite volju za preslušavanjem vaše omiljene stanice.
