
Naravno, riječ je o hashtagu. U digitalnom marketingu, on je veoma važan za indeksiranje vašeg digitalnog sadržaja. Iako neki stručnjaci kažu kako je ta metoda odavno zastarila, ipak neke uspješne kampanje su poznate upravo po zvučnim hashtagovima. Hashtag je najkraće rečeno – ključna riječ ili fraza koja služi kako bi lakše pozicionirali svoj sadržaj objavljen na društvenim mrežama. Kreira se tako da se ispred ključne riječi ili fraze doda znak #.
Ako pogodite pravu riječ ili frazu, on će vam pomoći da lakše pogodite svoju ciljanu skupinu te tako povećate utjecaj te privućete nove kupce. Jedenostavno, budite kratki, jasni i dosjetljivi. Možete kreirati tzv. hashtag kampanju te tako popularizirati temu na društvenim mrežama. U internetskom svijetu punim raznih kompliciranih hashtagova, smislite jednostavnu riječ koja dobro opisuje vaš brand. Pritom, da ne zvučite monotono, budite originalni i poigrajte se riječima. Nastojite da taj hashtag ne vrijeđa osjećaje drugih ljudih tako da se kasnije ne bi morali ispričavati svojim pratiteljima ili navučete na sebe negativan publicitet.
Također, važno je da pratite trendove i aktualne vijesti iz vaše branše, a opet da budete originalni. Želite li povezati svoj brand s aktualnim trendom, uvrstite taj hashtag u svoje objave. No, također, izbjegavajte klopku ukalupljivanja u generičke hashtagove te izvucite korist iz svojih objava. Npr. popularni brand KitKat je uzeo za hashtag #haveabreak (#uzmipauzu) te tako povezao svoj brand sa trenucima opuštanja tj. pauzom.
Osim što ćete poboljšati utjecaj na društvenim mrežama, možete povećati i SEO rezultat na digitalnim kanalima
A koliko je potrebno…?
Niti previše niti premalo. Među marketinškim stručnjacima prevladava sljedeće:
- Facebook – najbolje dva po objavi. Jedan koji je vezan za vaš sadržaj objave te još jedan koji je vezaan za sam brand.
- Instagram – najviše potiče korištenje hashtagova, dopušta vam kreiranje do 30 hashtagova. No, najbolje da se držite 9 – 11 hashtagova.
- LinkedIn – preporučuje se maksimalno 5 hashtagova, u suprotnom vam ta platforma objavu može označiti kao spam.
- X (bivši Twitter) – budući da ova platforma ima ograničenje u broju znakova po objavi, nemojte ni pretjerivati u upotrebi hashtagova, dovoljna su 2.
- Tik Tok – oko 4 ili 5 hashtagova, ali preporučljivo je i osvježavati svoju bazu jer je ova platforma najviše podložna promjenama trendova.
Dakle, odlučite li uvrstiti hashtagove u svoje objave na društvenim mrežama – budite kratki, jednostavni i kreativni. Nemojte pretjerivati sa njihovim korištenjem jer to može odbiti potencijalne pratitelje, a kasnije i kupce vaših proizvoda/usluga.
Ukoliko zapnete ili vam je potrebna pomoć oko vaših objava, uvijek nam se možete obratiti s povjerenjem.

