
LinkedIn nije društvena mreža koja ima najveći broj pratitelja, ali je ipak najbolja poslovna mreža gdje se možete povezati sa svojim potencijalnim klijentima, suradnicima i partnerima, ma kako god nekoga zvali. Sve češće se kritizira da postaje mjesto za samoreklamu i “prazne” priče. No, ako pogledate bolje, mogućnosti koje ta mreža nudi su mnogobrojne, zato ćemo vam u nastavku nabrojati razloge zbog kojih biste trebali otvoriti profil na ovoj mreži. Kritike ćemo ostaviti po strani, svakome na tumačenje.
- Na LinkedInu su direktori te ljudi koji u tvrtki donose važne odluke. To nisu mladi ljudi željni pažnje i lajkova kao na drugim mrežama nego ozbiljni ljudi koji traže potencijalnu poslovnu suradnju. Na Facebooku ili Intagramu možda nećete biti “prijatelj” sa nekim “facama”, ali na LinkedInu je velika mogućnost da se s njima povežete. Ljudi rado prihvaćaju svakoga u svoju mrežu od koga mogu ponešto naučiti i usavršiti.
- Jedan od važnih razloga za biti na LinkedInu jest i edukacija o vašim proizvodima/uslugama. Nemojte samo stati na objavama o novim proizvodima/uslugama koje očekuju vaše potencijalne klijente. Educirajte ih, ljudi će rado pročitati i usvojiti pokoju važnu činjenicu o njima.
- Budite aktivni u komentiranju i lajkanju objava jer ćete tako učvrstiti stara partnerstva i privući moguće nove klijente. Ljudi vole pročitati povratnu informaciju na njihove objave. Budite u toku s trendovima. Na taj način se povezujete na nenametljiv, a opet učinkovit način.
- LinkedIn je dobar za praćenje trendova i konkurencije na tržištu. Uočite, pročitajte, pratite…. Tko je najbolji trenutno na tržištu i zašto je tome tako, koji proizvod/uslga je konkurentna i zašto itd. Praćenjem sadržaja na njihovim profilima uočit ćete trendove koji su aktualni te u skladu s tim donositi odluke koje se tiču nadogradnje, usavršavanja i poboljšanja.
- Poboljšat ćete rangiranje na tražilicama. Tražilice poput Googlea jako vrednuju aktivnost vašeg branda i same kompanije na ovoj društvenoj mreži. Zato redovito objavljujte, komentirajte i pratite sadržaje jer algoritmi prepoznaju vašu aktivnost te time vas bolje rangiraju na tražilicama.
- Za one koji su trenutno bez posla, ova mreža pruža veliku mogućnost da vas oni koji odlučuju o zapošljavanju primjete prema vašim preferencijama ako se u velikoj mjeri podudaraju sa traženim opisom njima idealnog zaposlenika. Zato popunite sve relevantne informacije koje će vam pomoći u traženju posla, a poslodavcima omogućiti da vas lakše pronađu. LinkedIn ima i mogućnost ponude poslova koji vam dolaze ravno na e-mail ukoliko vaš profil u velikoj mjeri odgovara traženom.
Ovo su samo neke od prednosti marketinga na LinkedInu, na vama je samo da odvojite malo vremena te otvorite profil, popunite ga sa što kvalitetnijim informacijama i sadržajem te tako utirete puteve prema potencijalnim poslovnim suradnjama. Tko zna, možda i vrlo uspješnim za vas.
Ako pak nemate vremena, tu smo za vas, javite nam se i rado ćemo vam pomoći.
