SEO pisanje

search engine optimization, seo, marketing-1359430.jpg
search engine optimization, seo, marketing-1359430.jpg

SEO pisanje je oblik pisanja koji prilagođava vaš tekst da bi dospio na vrh tražilica poput Googlea što izravno djeluje i na povećanje prodaje vaših proizvoda i usluga koje nudite. Većina korisnika interneta, kada god se pojavi neki problem, odmah će upisati ga u Google tražilice i korisnik će instiktivno kliknuti na prve naslove koji se pojave na tražilici, a vezani su uz određeni problem. Tako će korisnik kliknuti i na ono što vezuje vas uz proizvod/uslugu ako je tekst koji ga opisuje dobro optimiziran.

Mnogi vole reći za sebe da su dobri u pisanju, no SEO pisanje zahtijeva određene vještine za razliku od onog kreativnog. U SEO optimizaciji teksta pazimo na brojne elemente poput kvalitete i duljine teksta, format teksta, odgovarajuće podnaslove i ključne riječi. Važno je napomenuti kada pišete, ne pišete zbog tražilica nego isključivo zbog SEBE. Google vaš sadržaj nagrađuje visokim pozicijama na tražilici samo ako je korisnik zadovoljan njegovim sadržajem.

SEO pisanje za razliku od kreativnog pisanja ne koristi suvišne izraze, on je, doduše, izravan stil pisanja.

Što je potrebno za SEO pisanje i što ono sadrži?

Prije samog SEO pisanja potrebno se dobro pripremiti – odrediti svoj cilj pisanja i svoju ciljnu skupinu kojoj se želimo obratiti. Potrebo je da tekst sadrži glavne prednosti proizvoda/usluge koju želimo predstaviti toj skupini. Također je potrebno da pobliže sagledamo koji su pripadnici te skupine po različitim segmentima poput spola, dobi, interesa, želja i sl. Kada govorimo o cilju pisanja, potrebno je definirati sadržaj teksta. Sadržaj teksta mora biti poput jedne vrste informacijskog putokaza o onome što želimo ponuditi potrošaču.

Ključne riječi su bitne za samu tražilicu. One su dobar usmjerivač na tražilici kojim će vas vaš kupac pronaći na tražilici. Postoje razni alati za određivanje pravih ključnih riječi u obliku programa. Također, možete saznati i od svoje publike koje ključne riječi upisuju u tražilicu.

Također, ne manje bitno jest da pišete o temi o koju dobro poznate i upućeni ste u nju. Stručnost i znanje “pomoći” će tražilicama da vas bolje rangiraju, a vas će staviti u poziciju kojom doprinosite vašoj kompaniji na najbolji mogući način.

Dakle, budite izravni, kratki i jasni u svome predstavljanju, jer samo tako ćete bolje doprijeti do tražilica, ali prije svega, do vaših kupaca. Uvijek pišite jednostavnim jezikom da vas mogu svi razumjeti. Izbjegavajte generaliziranja i suvišne riječi.

Ako trebate pouzdanog partnera u tom području, ID line će vam pomoći i doprijeti s vama do najvećih visina.