
U današnjem užurbanom svijetu, gdje smo zaokupljeni s puno informacija, često nailazimo na tzv. outband marketimg. Sigurno vam se dogodilo da slušate svoju omiljenu glazbu ili gledate kakav dobar film, kada vam najednom te trenutke opuštanja prekinu mnogobrojne reklame koje govore o čudotvornim proizvodima koji rješavaju vaše probleme “odmah i sada”. U najvećem broju slučajeva, mijenjate program ili odjednom izgubite volju za preslušavanjem vaše omiljene stanice.
Pogodili ste, outbound marketing je onaj agresivan marketing koji ima za cilj kupiti povjerenje potrošača pod svaku cijenu. Slijedom toga, mnogi ljudi često imaju negativne pretpostavke o samom marketingu, a stručnjaci koji rade u marketingu mora da su agresivni ljudi koji imaju manipulatorske sposobnosti.
No, to sve ne mora biti tako. Suprotno outbound marketingu je onaj suptilni, inbound marketing. I ne moramo biti agresivni kako bismo prodali svoj proizvod/uslugu. Takav način stvara kvalitetnu atmosferu. Gradi povjerenje između pružatelja i potrošača. Pruža dovjno vremena da nas druga strana upozna. Dopušta da nas potrošači sami pronađu. Dovoljno je da pružimo što kvalitetnije informacije o proizvodu te na taj način možda naučimo potrošača i nečem novom što do tog trenutka nije znao. Na taj način stvaramo povjerenje i lako započinjemo dvosmjernu komunikaciju.
Agresivan marketing možda privlači mnogo kupaca u kratkoročnom razdoblju, ali nije jamac da ćemo te iste kupce ubuduće i zadržati. Zato dajmo priliku nekim novim suptilnijim metodama jer samo tako ćemo biti sigurni da će naš posao u budućnosti biti kvalitetan, sadržajan i učinkovit.

