
Danas se sve više spominje mindfulness. Mindfulness je korisna tehnika koja pomaže našoj svjesnosti postojanja u trenutku, ovdje i sada – u svim aspektima života, pa tako i u poslovanju.
Bili smo na jednoj takvoj radionici pa vam donosimo nekoliko praktičnih savjeta stručnjaka kako poboljšati svoj marketing u sadašnjem trenutku:
1) Fokus je na kupcu, a ne na vama. Osluškujte tuđe potrebe i želje.
2) Pomozite kupcu sa svim potrebnim informacijama. Svako pitanje zaslužuje adekvatan odgovor.
3) Educirajte se. Što više znate, više ćete znati stečeno primjeniti u praksi.
4) Njegujte međuljudske odnose. Nije sve u broju, ima nešto u kvaliteti. A to je ono što stvara povjerenje.
5) Ne manipulirajte. Ako radite za proviziju, to vam možda stvara dobit. No, ta dobit se kasnije vrlo lako može pretvoriti u gubitak.
6) Greške se događaju. Svi smo ljudi. Jedna pogreška ne znači da je netko loš. S bilo koje strane da dolazi.
7) Poštujte druge. Svi su jednako vrijedni bez obzira odakle dolaze, koje su vjere ili seksualne orijentacije.
8) Postavite se u “tuđe cipele”. Ne sudite da se ne bi sudilo vama.
9) Tražite dopuštenje da kažete par riječi o proizvodu/usluzi. Ne budite dosadni.
Kao što vidite, mindful marketing pomaže da unaprijedimo svoje poslovanje na jednu višu razinu. Posebno u današnjem užurbanom svijetu gdje su brze i efiksne odluke sastavni dio tog poslovanja.
Poštujte druge, a ponajprije sebe jer – bolje spriječiti nego liječiti.
