
I dobar plan može poći po krivu, čak i ako je dobro isplaniran. Zato je važno obratiti pažnju na detalje kada radite marketinški plan za svoj proizvod/uslugu koji želite plasirati prema potencijalnim kupcima. Svrha dobrog marketinškog plana je izraditi korak po korak te imati u rezervi dodatne mogućnosti ako nešto pođe po krivu.
Kao prvo, postavite se u ulogu kupca tj. što bi baš vi željeli saznati o tvrtki i proizvodu/usluzi koje nudite. Neke osnovne informacije za početak svakog marketinškog plana tako sadrži:
Istražite svoju konkurenciju. Što možete ponuditi svojim potencijalnim kupcima, a da vas izdvaja od monotonosti tržišta? Analizirajte njihove web stranice, društvene mreže te njihov način komunikacije s klijentima. Potrudite se biti autentični i jedinstveni. Ljudi će to svakako prepoznati. Na tržištu je važno ponuditi brzu uslugu što kvalitetnije za ekonomičnu cijenu.
I ne manje važno, odaberite način oglašavanja. Gdje je veća fluktuacija ljudi? Analizirajte posjećenost društvenim mrežama. Mogućnosti su različite: to može biti direktni marketing, preporuka, e-mail oglašavanje, oglašavanje na društvenim mrežama, putem raznih promocija, popusta…..
Marketing plan ne staje samo na jednom koraku, to je stalan proces koji zahtijeva analiziranje, dorađivanje i određene izmjene ukoliko je potrebno. Nekada je i potrebna improvizacija jer kao što nas ponekada iskustvo uči – i dobri planovi se ponekada izjalove.
Ako vam je potrebna pomoć u izradi dobrog plana, mi smo tu za vas, budite slobodni kontaktirati nas.
